BENCE STEEMİT TÜRKİYE !!!steemCreated with Sketch.

in #paragraph6 years ago

steemit.pngMerhaba arkadaşlar; bu benim steemit'teki ilkyazım ve ilkyazımı steemite ayırmak istedim.
steemit duyduğumda şüphelerim vardı ama araştırınca çok mantıklı buldum ve bu yüzden burdayım.
Duyan herkesin bu siteye üye olup düşüncelerini ve makalelerini paylaşacağını düşünüyorum ve arkadaşlarıma da tavsiye ediyorum. Sade para kazanmakla kalmayıp kendini ifade etme, düşüncelerini yazıya dökme ve daha birçok konuda kişisel gelişimde faydalı alacağını düşünüyorum.
Bu site de şu anda Türkçe içerik çok az ama Türkiye’de yeterince kullanıcıya erişeceğinden eminim ve bu site ile ne kadar erken tanışırsanız o kadar faydalı olacağını düşünüyorum. Ben ise bu site İslami kullanmak için açtım ve bu amaçta kullanacağım inşallah.

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15