You are viewing a single comment's thread from:RE: DEC & 스몬일기 190901View the full contextmarsswim (66)in #palnet • 7 years ago 연차는 잘사용하셨죠??^^
금요일부터 잘 쉬었는데, 이제 일요일 저녁이라;;
남은 주말 잘 보내세요 ^^
Posted using Partiko Android