You are viewing a single comment's thread from:

RE: Birkaç Günlük Ara

in #palnet5 years ago

@elektroyazilim nickli arkadaş söylemişti gelmiştim, selam da verdim ama sevmedim ben orayı. Hala oradayım da sendin galiba birini uyarmışsın burada link atmak yasak diye, birkaç saat sonra oranın admini kendi steemit yazısını atmış. Kimse de bişey dememiş. Kurallar sadece dışarıdan gelenlere mi geçerli, saçmalık. Zaten selamıma karşılık veren de olmadı.
Bişey bildiğim yok aslında, öğrendiklerimi hızlı bir şekilde uygulamaya çalışıyorum.
Her tribe için ayrı ayrı yazmayı düşünüyorum bişeyler.

Sort:  

Evet ben uyarmış olabilirim, nickini hatirlamiyorum dcde. Çok sorulan bir soru vardı teknik analizden anlayan bir admin isteğimiz üzerine oraya atmıştı analizi. Normal şartlarda kimse atmaması gerekir. Ona çok ısrar ettik analiz için.

Posted using Partiko Android

Bilemiyorum ama okuduğum zaman öyle birşey görmedim ve itici gelmişti. Sonra tekrar girmedim zaten. Discord'dan mail gelmiş hesabınız kapatıldı diye. Niye diye incelemedim bile. Girmeye gerek yok olarak görüyorum şu anda. İleride duruma göre bakarım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68845.40
ETH 3281.32
USDT 1.00
SBD 2.65