You are viewing a single comment's thread from:

RE: Waiting and drinking Cay and waiting and drinking the next one and waiting...

in #palnet5 years ago

Anlıyorum ama konuşamıyorum geyiği yaparak Türkçe ile devam edelim öyleyse.

Önce pizza yazınızı okudum. Dilim çok iyi olmadığı için oturdum ve çevirerek tek tek okudum, çok faydalı bir aktivite oldu. Sanırım yakında gelişecek!

Çay yazınıza başlamadan önce çayımı yaptım ve geçtim masamın başına. Kendi anılarım geldi aklıma.

Bu aralar genellikle evdeyim ve bir haber beklerken sürekli olarak Türk kahvesi içerim. (2,3,4,5...)

İkinciden sonrasını zevkle içtiğimi hatırlamıyorum.

Bir yerden sonra içmek istediğimiz için değil, vakit geçsin ve beklenen gelsin derken elimiz kolumuz boş durmuyor diye içiyoruz gibi geliyor bazen.

Steemitten iyi haberler beklerken de çay/kahve bağımlısı olabiliriz.

Şimdilik sizi tavşan kanı çayımla selamlıyorum. Buradaki herkese benden çay :)

Almanya'ya selamlar

Sort:  

eyvallah reis, sanada bol selamlar ve cay kefiyleri😉

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60200.47
ETH 3004.36
USDT 1.00
SBD 3.63