You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hodak | #pulpduvar 9

in #palnet5 years ago (edited)

Hodak'ın albümünü inceledim. Sade ve oldukça etkileyici işler çıkarmış. Başkalarına benzemesi onun yaptıklarını zedelemez. Yazınızla birlikte varlığını öğrendiğim Banksy'i de incledim. İkisi de gerçek sanatçılar diyebilirim. Banksy'i örnek alan Hodak'ın yolu da açık olsun. Uzun bir süredir İran'ı görmek istiyorum. Sanırım geleceğe dair planlarımı hayata geçirdikten sonra ilk işim bu olacak. Belki bir sokakta grafiti ile karşılarım :) Güzel bir yazı çıkarmışsınız. Tanıtan da önemlidir. Sizi de tebrik ederim.

Sort:  

Okuduğunuz için ayrı, yorumunuz için ayrı teşekkür ederim. Banksy bu tekniğin asıl üstadıdır. İzinden giden herkes illa ki etkilenir. Hatta stencil tekniğini kullanıp ucundan kıyısından bile Banksy'den etkilenmeyen yok diyebilirim. En azından ben görmedim. İran seyahatiniz için şimdiden iyi yolculuklar dilerim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65753.03
ETH 3281.80
USDT 1.00
SBD 2.68