You are viewing a single comment's thread from:

RE: Raport aktywności na tagach #polish i sportstalk na dzień 2020-01-24

in #palnet4 years ago

Dokładnie nie ma sensu, za dużo tam wałkują i jeszcze power down prawie rok fu:/

Ja mogę podsunąć pomysł na przykład: #spt #steemmonsters tokeny i taki codziennik byłby doskonały. Dodatkowo można organizować prywatne turnieje itd. Mało tego steemonster wchodzą na antenę i będzie się pewnie działo. Również rozmyślają na dodatkowe wykorzystanie spt.:)

Tu opcji jest i nie tylko dla steemian ale poza steem:)

Sort:  

Z tymi Steemmonsterami tez różnie jest😀 Najlepsza inwestycja to w siebie. Bez sentymentów.. ja potrzebuje kompa!😀 Spt tokeny.. Nie zawsze kuratorzy głosują co mi się też nie podoba. Póki co sports nie stakuje nie robie power downa. Wszystko na steem zamieniam i kuruje.

Bez przesady...jak bym miał liczyć na czyjeś głosy, to prędzej bym osiwiał. To jak jest, z steemmonsterami to ja doskonale wiem. Myślisz, że nie zrobiłem własnej analizy? Doskonale wiem, jak niektórzy działają. W Twoim przypadku jest ok, bo wspierasz ludzi kurując, jednocześni coś wkładając w steem niezależnie od tematu niż przypadku innych. Nie zmienia to faktu, że jest to jedyna najlepsza rzecz na steem i nadchodzące gierki. Które mogą wprowadzić największe zaangażowanie i interakcje.

Chodziło mi tylko przedstawienie pomysłu na zaangażowanie jakoś ludzi, bo jest z tym dosyć poważny problem. Może faktycznie dać sobie spokój ustalić sobie listę do oddawania głosów z automatu i tyle jak przypadku innych. Tylko problem pojawi się wtedy, jak zabraknie postów z kuratorki nici i spadek steem murowany, bo jak się interesować czymś, co jest martwe. Przykład bym Ci podał doskonały na zasadzie grup.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61726.60
ETH 3041.60
USDT 1.00
SBD 3.86