You are viewing a single comment's thread from:

RE: 풍경

in #painting5 years ago

It is nice to do painting outdoors and enjoy the nature, peace as well as other Artists who also paint :)

(google-translator) 야외에서 그림을 그리며 자연과 평화를 즐기며 그림을 그리는 다른 예술가들에게도 좋습니다. :)

Sort:  

Thank You for Your insights...

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.084
BTC 62560.64
ETH 1670.25
USDT 1.00
SBD 0.42