You are viewing a single comment's thread from:

RE: PICTURE DAY 5 / GÜNLERDEN RESİM

in #paint7 years ago

gerçeği söylemek gerekirse hiç bir paylaşımından bir halt anlamadım :) ama paylaşımların sana özel ve seni yansıttığı için beğendim. amaç bir upvoitin fazla olsun sp gücün artsın.umarım bu yaptığın resimler sana kazandırır çünkü sanalda iş görmezler. :) şöyle güzel böyle harika diye yorum atan yalakalar çok

Sort:  

bir şey anlamaman normal. adı üstünde soyut resim . genelde bnunlardan bir sey anlamazlar. evin renklerine uysun oo çok modern dekore etmişsin derler :) bir şey kazandırmaz bunlar bana öyle amacım da yok zaten. ben vakit geçirmek için yapıyorum. ressam falan da değilim. teşekkürler yorumun için. bu arada hiç bir paylaşım demişsin. çekilen fotografların değerli olduğunu düşünüyorum. o konuda sana katılamayacagım.

iyi cevap resmen vatandaşa kapak yapmışsın

senin burası ÖKÜZ kaynıyor. ben sadece kendimi bilirdim ama çok varmış :)

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 52438.26
ETH 2303.72
USDT 1.00
SBD 2.05