Rhythm Doctor Indir Full Oyun Türkçe

in #oyun3 months ago

Rhythm Doctor Full Oyun

PC oyununu Rhythm Doctor ücretsiz Full Türkçe versiyonu için indirin. Oyunun yükleyicisi, indirme ve kurulumunu olabildiğince hızlı hale getirmek için optimize edilmiştir ve oyunu en yüksek indirme ve kurulum hızlarında almanızı sağlar. Rhythm Doctor oyunu indirilebilir sürümde ve aşağıdaki doğrudan bağlantılarda Crack ile mevcuttur.

Rhythm Doctor Full Indir


Cinsiyet: Bağımsız
Geliştirici: Yedinci Ritim Oyunları
Platform: kişisel bilgisayar
Oyun boyutu: 449 megabayt
Yeniden paketleme: efendim_GOLDBERG
Sürüm: Derleme 12622513
Önceden yüklenmiş oyun

Ritim Doktoru – PC Oyununa Genel Bakış ve Bilgi

Rhythm Doctor, PC için eğlenceli ve heyecan verici bir bağımsız ritim oyunudur. Bu oyunda hastaları iyileştirmek için ritim ve müzik kullanan bir doktor olarak oynuyorsunuz. Hastanın kalp atışıyla mükemmel uyum içinde boşluk tuşuna basarak hastanın kalbini defibrile edebilir ve iyileşmesine yardımcı olabilirsiniz. Ritim oyununu tıbbi temalarla birleştiren eşsiz bir konsepttir.

Müzik ve ritim teorisini öğrenin

Rhythm Doctor sadece bir oyun değil, aynı zamanda bir öğrenme aracıdır. Her seviyede farklı bir ritim teorisi kavramı erişilebilir bir şekilde tanıtılmaktadır. Poliritimler, hemiolalar ve düzensiz zaman işaretleri gibi terimlerle karşılaşacaksınız, ancak bu terimlere aşina değilseniz endişelenmeyin. Oyun siz farkına bile varmadan size müzik ve ritim teorisini öğretmek için tasarlandı. Öğrenmenin eğlenceli ve etkileşimli bir yolu!

İlginç özellikler

Rhythm Doctor, oyunu eğlenceli ve ilgi çekici hale getiren çeşitli özellikler sunar:

  • Her biri kendine özgü bir hikayeye sahip 20'den fazla el yapımı seviye.
  • Küresel bir komplonun parçası olan geniş bir doktor ve hasta kadrosu.
  • Hikayeyi tek başınıza oynayın veya kampanya boyunca bir arkadaşınızı yerel çok oyunculu oyuna davet edin.
  • Topluluk seviyelerini oluşturmanıza, paylaşmanıza ve oynamanıza olanak tanıyan güçlü seviye düzenleyici. Hatta kendi müziğinizi kullanabilir, görsel efektleri ve arka planları özelleştirebilirsiniz.
  • Ekstra mücadeleyi üstlenecek kadar cesur olanlar için her seviyenin zorlu “Gece Vardiyası” versiyonları.

Bu oyun için Uzaktan Oynatma yoluyla 2 oyunculu çevrimiçi modun etkinleştirildiğini ancak gecikme değişkenliği nedeniyle mükemmel çalışmayabileceğini lütfen unutmayın.

Genel olarak Rhythm Doctor, müzik, ritim teorisi ve tıbbi konuları birleştiren eğitici ve benzersiz bir ritim oyunudur. Bağımsız oyunların hayranıysanız veya müzik ve ritim hakkında daha fazla bilgi edinmekle ilgileniyorsanız, bu oyunun saatlerce sürecek eğlence ve öğrenme sağlayacağından emin olabilirsiniz!

Oyun ekran görüntüleri

Ritim Doktoru Sistem Gereksinimleri

  • GB: Windows XP, Vista, 7, 8 veya 10
  • Hafıza: 2GB RAM
  • Grafik: Intel Graphics 4000, 2 GB VRAM
  • Depolamak: 1 GB kullanılabilir alan

PC için Rhythm Doctor'ı nasıl indirebilirim ve yükleyebilirim?

  1. Doğrudan veya torrent indirme bağlantısına tıklayın. Oyunu sıkıştırarak optimum hız ve minimum oyun boyutunu garanti eden oyunun kurulum programı indirilecektir.
  2. Oyun yükleyicisini çalıştırın ve talimatları izleyin.
  3. İşte bu kadar, kurulumun sonunda Rhythm Doctor en yakın sunucularımızdan indirilecek ve otomatik olarak bilgisayarınıza yüklenecektir.
  4. Oyunun tadını çıkarın!

Rhythm Doctor Indir Oyun Türkçe

Daha Fazla PC Oyunu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60354.53
ETH 2608.25
USDT 1.00
SBD 2.54