Vee... Onikiler' yayında!

in #onikiler6 years ago (edited)

Okurları hayal kurmaya teşvik edip içsel yolculuklarına ışık tutacak ve yüksek frekanslı açılımlar yaşatacak olan Spritüel & Parapsikolojik Bilim Kurgu Kitap Serisi Onikiler'in ilk kitabına en yüksek indirimi yapan sitelerin linklerini yazının sonunda paylaşıyorum..

Onikiler' hakkında içerik bilgilerine, duyurulara ve bölüm paylaşımlarına 'Onikiler' sayfasından ulaşabilirsiniz..
Bu başlık altında Onikiler'in nihai amacını, hangi kaynaktan indirildiğini ve bana nasıl yazdırıldığını kısaca açıklayacağım:

Onikiler İnsan bilincini 3.boyut sanal realitesinden kurtarmayı ve gezegensel yükselişi hızlandırıp Masumiyet çağını tohumlamayı amaçlamıştır. Onikiler BİR KANAL FREKANSI DEĞİLDİR.. Kaynağın kendisinden dünyamıza indirilmiştir... Kitabın yazarı ben gibi görünsem de perde arkasından tüm "BİZ" tarafından yazılmıştır.. Kitabı yazacağım zaman aralıklarını ben' belirlemedim kitap kendi kendini kendiliğinden yazdı... Ben sadece otobüste, yürüyüş yaparken, müzik dinlerken, çalışırken ve günlük hayatımın çeşitli bölümlerinde zihnime dökülen yazıları buraya geçirecek materyalleri yanımda mevcut tuttum.. Kitabın büyük bölümünü telefonumun not defterine bölümler halinde yazarak tamamladım... 12.boyut "BİZ" meclisinin burdaki ben'ime yüklediği aşkın ötesi enerjisini hiçbir zaman kötüye kullanmayacağıma ve şartlar ne olursa olsun sevgiden merhametten ve barıştan yana kalıp içimdeki çocuğu diri tutacağıma ve masumiyetimi kaybetmeyeceğime dair verdiğim sözdür kitabı bana tamamlatan güç..

O halde müjdelensin kozmik çocukların zaferi!... Ve yayılsın tohumlar önce anadoluya ordan da tüm dünyaya... Ya çocuklaştıracağız tüm dünyayı yada hiç yaşanmamış sayacağız... Geldi!.. Karanlıkların Maviye boyanacağı gün..

(maviçocuk)

Not: Onikiler'in içerisinde tüm sırları görünür kılıp hazır olanların alabileceği şekilde kodladım... Bu gücü bilgiyi ışığı ve izni "BİZ" den aldım.. Ben ve Biz Bir'iz... Ben'i BİZ'den, BİZ'i Bir'den, Bir'i O'ndan koparmaya hiçbir kimselerin gücü yetmez..

ONİKİLER' DE KULLANILAN TÜM ÇİZİMLER 12 BOYUTU RESMEDEN MUVAFFAK İREN' ÜSTADA AİTTİR... O VE BİZ BİR'İZ....
Sipariş Linkleri:
http://www.dr.com.tr/…/Edebiyat/Roman/…/urunno=0001754659001
http://www.idefix.com/…/Roman/Fantastik/urunno=0001754659001![onikilerkitap.png]

Sort:  

TR Liste, Steemit Türkiye'nin başlatmış olduğu bir kürasyon projesidir. TR Liste her gün, gönüllü değerlendirmen ekibimiz tarafından Steemit Türkiye Discord Kanalında değerlendirilen kaliteli yazılar arasından, en yüksek puan alan 3 yazıyı ve 1 fotoğrafı, TR Liste Curation Trail'i ile oylayarak destek olmaktadır.


"trliste" etiketini yazınıza ekleyerek siz de TR Listenin desteğini alabilirsiniz. TR Liste kuralları ve nasıl seçileceğiniz hakkında daha ayrıntılı bilgi için bu konuyu okuyabilir
ve Steemit Türkiye Discord Kanalı ndan bize ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65017.48
ETH 3454.80
USDT 1.00
SBD 2.50