You are viewing a single comment's thread from:

RE: Koja je razlika između Onecoina i ostalih kriptovaluta. Šta isti pokušava da ponudi i zašto biva toliko kritikovan i negiran

in #onecoin6 years ago

Procitao sam samo dio za bitcoin (ima tu dosta istine) da pi produzio citati dalje molimte recimi dali imas ulozeno u OneCoin?

Sort:  

Sve je istina samo je stvar sta je nekome bitno a sta nije. Recimo ta centralizovanost nekima nije bitna a mozda je zaista bitna. Itd.

Ja imam oko 30 pozicija javnih coina i gomilu ICO medju kojima je i Onecoin. Ako smatraš da sam nekompetentan da pišem o Onecoinu samo zato što ih posedujem onda to isto možemo reći i za Bitcoin jer eto imam i njih. Uložio sam jer sam dobro ispitao sve i svidja mi se koncept.

Ako si u varijanti iskljucivo opensource dencentralizovanih javnih mreza jer sam zelis da imas potpunu kontrolu svoje imovine onda ti savetujem da ne citas dalje jer OC nije za tebe :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67776.21
ETH 3737.77
USDT 1.00
SBD 3.72