Vergeet Hypes, Ga Voor Efficiëntie. | Jelle Verdoodt Vlog #3

in #ondernemen6 years ago (edited)


Als ondernemer met een kleine of middelgrote onderneming wéét je dat je aanwezigheid op social van enorme waarde is voor je business. No social, no business. Maar het vraagt ook tijd, energie of geld, en dus moet je wel efficiënt omgaan met die investering... en dat doe je door niet zomaar de hypes te volgen, maar door objectief te kijken naar de mogelijkheden, en ze efficiënt in te zetten.

In deze vlog:
00:47 bestaande klanten zijn beter dan nieuwe
01:48 waarom je Instagrampagina zo belangrijk is
02:36 hoe het jezelf als ondernemer makkelijk maken op social media
03:07 alles laten afhangen van één of twee stukken content, is een slechte keuze
04:46 is het nuttig om naast je bedrijfsaccount ook je personal brand als ondernemer apart te gaan opbouwen op social media?
07:36 goed nieuws van Bonaventure!

PS: zit je zelf met een vraag die je me wil stellen?
Stuur ze me via Instagram of zet ze hieronder in een comment en misschien beantwoord ik ze in mijn Vlog!

De komende maanden ga ik meer laten zien wat ik doe en vooral léér als persoon, als storyteller, als creative marketeer, en als ondernemer met mijn nieuwe business, Studio Sunday; een creatieve studio rond digital storytelling.

Ik apprecieer het nu al enorm dat je naar deze en mijn andere video's kijkt, abonneert, en jouw learnings deelt met wie het nodig heeft om ze te horen. Ik leef van je comments, dus stuur me een 'hey' als je even tijd hebt ;-).


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

telkens opnieuw leer ik iets bij na het bekijken van je vlogs...keep up posting

❤️

@jelleverdoodt Dit pareltje van een post is ontdekt door het dutch OCD-team @jackjohanneshemp en @poeticsnake!

Reageer op deze reactie als u hier NIET mee wilt aan deelnemen. Door dit te accepteren, maakt u kans op een extra beloning en kan één van uw foto's in onze compilatie post worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

@ocd heeft nu een getuige. Je kunt stemmen op @ocd-witness met SteemConnect of op Steemit Witnesses

Hi @jelleverdoodt,
Als je een link gebruikt, of tekst die ook al elders op het Net staat, dan moet je daar een bronvermelding bij zetten. Anders valt het in eerste instantie onder plagiaat (ook al heb je de video zelf gemaakt). Check hier onder de imgs en vid.

Ah, net gemerkt dat mijn bron (DTube) automatisch onderaan elk Steemit-blog staat 👍🏼

Ik gaf eigenlijk de reactie vanwege de comment van cheetah. Dat is een plagiaatpolitie-bot die dus meldde dat de vid met 'similar' content ook op youtube staat ;-)

Congratulations @jelleverdoodt! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Embark on a journey through captivating tales and enchanting visuals on my Steemit profile! 🌟✨ Dive into the magical world of [Your Steemit Username], where every post is a portal to new adventures and discoveries. Join the community of dreamers and explorers, and let's weave stories together in the digital realm. Follow along for a daily dose of wonder and inspiration. Your presence is the missing piece to this magical puzzle! 🚀🔍 #SteemitAdventures #ExploreWithMe"

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63897.91
ETH 3131.06
USDT 1.00
SBD 3.87