You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Curators (SC) - subtopic Elections

in ᔕᑕᗷ ᗰOᑎKEY ᗷᑌᔕIᑎEᔕᔕ2 years ago (edited)

veel succes met de centen beheerderij ik heb de belasting betaald en wacht op de formulieren om het terug te vragen. "Makkelijker kunnen wij het niet maken" is de slogan. 😐

Tot de volgende keer.

Sort:  

Gelukkig is my skoonsussie ons ouditeur.
Dit help baie. (•ิ‿•ิ)

 2 years ago 

Dat is inderdaad wel fijn. 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.32
JST 0.086
BTC 59927.49
ETH 1566.32
USDT 1.00
SBD 0.42