10 cents for a "like" or "What is your voting strategy?"/40 de bani pentru un "like" sau "Care e strategia ta de vot?"

in #ocd-resteem6 years ago (edited)

That's the amount of SP I took two days ago as a reward for the vote I gave to @alexdory for this article. I've read the article and I have voted it because I appreciated the content, the effort put in it but mostly the research behind it. The subject was also interesting for me as I'm in the process of building a house so once again I congratulate him for the decision to approach this line of subjects in his articles.

Atât am luat acum două zile curation reward pentru un vot dat lui @alexdory la acest articol. Am citit articolul si am votat pentru că am apreciat conținutul, efortul depus atât în redactarea lui cât mai ales în documentarea lui. Desigur, subiectul mă interesează direct (încep construcția unei case) așa că îl felicit pentru abordarea întregii serii de articole pe care o propune în acest sens.


vot.jpg

source


Ideea este că n-am dat un vot ținând cont când a fost postat articolul (dacă au trecut sau nu 30 de minute de la postarea lui, acea cifră magică care nu prea pricep eu de unde vine) sau dacă acesta a primit deja recompensa. La 7 zile mi s-au întors 0,028 steem power.

S-a nimerit... Practic mi s-a întors în SP o valoare mai mare decât a însuși maximul votului meu (eu dau 0.02 SP).

Voi discuta mai întâi despre valoarea intrinsecă a votului dat de mine, la momentul acesta al pieței de crypto, prin comparație cu alte două situații. Toată lumea vorbește de "bani din voturi" așa că înainte de a stabili dacă este necesară o strategie a votului trebuie să vedem dacă acesta merită.

When I casted the vote I didn't keep track if the 30 golden minutes have passed (still, I don't know why that amount of time is magic) or if he already got a good chunk of rewards. In 7 days I got back 0.028 Steem Power.

Lucky shot. Practically I got back a value in Steem Power bigger than my full power vote which is 0.02.

I will first approach the real market value of my vote, based on the current exchange rates by comparison with other two situations. That is because we need to define if "voting" as an action really brings money in the most realistic way

separator.png

Calculul

La ora la care scriu Steem este 3.37 $ conform coinmarketcap.com .
Cu un simplu calcul, în care considerăm dolarul 3,81 lei, ajungem la concluzia că pentru un vot bine plasat (al dracului de bine plasat), am luat 0,400 lei sau aproape ou de la non stop-ul din colț. Teoretic, cu 4-5 voturi bine plasate, la nivelul meu de SP, pot ajunge să-mi fac o omletă și să pun lângă o juma de franzelă.

E mult? E puțin? Merită efortul și timpul? Nu comentez dar aș avea de adăugat că:

  1. un vot de genul acesta am destul de rar (poate 1 pe săptămână dacă e o săptămână bună); majoritatea care se întorc (la nivel de 120 steem power cum am eu) sunt de 0.003 SP ceea ce s-ar traduce la cursurile de mai sus la 3.8 bani pe vot sau 0.038 lei.

  2. dacă ne uităm la steempower-ul pe care îl ia un "plancton cititor" ca mine pe săptămână (0,221SP săptămâna aceasta) tragem concluzia că brain power-ul alocat de mine rețelei este în valoare de 2,82 lei :) - aici desigur nu considerăm decât curation reward nu punem în balanță content reward-ul; am spus mai sus "plancton cititor" deoarece 95% dintre voturile mele se duc pe content citit si votat doar cu 100% power (nu văd sensul de a da mai puțin la cât valorează votul meu acum) și cu excepția faptului că țin cont dacă au venit deja boții sau reward-ul la unele conturi mari pe care le urmăresc, dau upvote dacă îmi place content-ul;

  3. un cont de balenă ca @ocd strânge pe săptămână cam 14 SP din voturi, ceea ce la cursul zilei ar veni 178 de lei (asta ca target pentru cei ce chiar vor să facă "avere" din curation)

Ținând cont că am văzut conturi cu reputație și SP mai mare ca mine care strâng săptămânal mai puțin decât mine din curare, îmi permit să las aici câteva direcții pe care le urmăresc în strategia mea de vot. Voi încerca mai jos să structurez, cât mai pe înțelesul tuturor, rezultatul actual al tuturor informațiilor pe care le-am strâns despre Steemit de când sunt pe aici, ce s-au cristalizat după părerea mea într-o înțelegere mai amplă asupra sistemului sub forma unui propriu sistem de vot... să zicem.

Astfel, eu votez în funcție de un propriu algoritm de calcul, subiectiv și parțial adaptabil, în funcție de următorii factori:

The Calculation

At the time of writing Steem is 3.09 $ according to coinmarketcap.com. With a simple calculation, we can draw the conclusion that with a very well place vote (a DAMN WELL PLACED one) I took about 10 cents or almost an egg down by the 24/7 store in my neighbourhood. Theoretically, considering my Steem Power, with 4-5 well-placed votes I can get in the end to make an omelette and put half of loaf of bread on the table.

Is it a lot? Is it too little? I will not comment but I will add:

  1. a vote like this is very rare for me (maybe once/week if it is a good one); the majority of votes I give, that come back (at my level of 120 SP) with some curation reward are around 0.003 SP which would translate, at the above exchange rates, at 1 cent/vote or 0.01 US $.

  2. if we check what Steem Power "a reading plancton" like myself gets back as curation reward in a week (0.221 SP this week) we can conclude that the value of the brain power I allocate to the network is 74 cents or 0.74US $; of course here we only consider the Curation Rewards not the Content Rewards; I've said a little bit higher "reading plancton" because 95% of my votes go on "read, understood, curated" content and voted only with 100% vote power (I don't see the point of voting less considering my Steem Power) and with the exception that in some cases I keep account if the bots came or not (the whales I follow), I usually vote if the content was on my likeing

  3. a whale account like @ocd can raise from curation rewards about 14 SP/week which would translate into 47 US $ (talk about getting rich from upvotes eh?!)

As I see a lot of bigger accounts than me, with a higher amount of Steem Power but fewer curation rewards than me, I allow myself to describe below, a little more detailed, my voting strategy. I will try to describe all the information I gathered in the amount of time I've been here and that in my opinion, have mostly crystalised in a correct voting strategy that is mostly based on content.

So, based on the following factors and keeping track of their order of importance, I cast my votes:

separator.png

Content

tind să votez numai posturile în care găsesc content. Mai jos dezvolt ce înțeleg eu prin "conținut":


  • îmi stoarce o lacrimă
  • îmi smulge un hăhăit sau îmi forțează măcar un zâmbet
  • exprimă o părere pertinentă la un subiect din agenda noastră comună de subiecte (chiar dacă părerea este în dezacord cu una pe care eu poate o am deja formată pe subiectul respectiv - cred că acest aspect este foarte important: să învățăm să citim și să respectăm alte păreri)
  • se poate încadra cu succes într-una dintre cele 25 de categorii ale artelor (încerc totuși să-mi păstrez mintea cât mai deschisă și pentru chestii noi ce m-ar putea surprinde în aceste sens)
  • îmi aduce o informație valoroasă cu adevărat (o trăsătură subiectivă în funcție de domeniile de interes ale fiecăruia dar cu siguranță adaptabilă în funcție de acestea - din follow)

Content

I use to vote mainly the posts I consider worthy through the content; below I will explain what I understand through "content":


  • it sucks a tear out of my eye
  • it pulls out a laugh or it forces at least a smile
  • it depicts a pertinent opinion on a subject from our (mine and the author's) own, common agenda (even if the opinion is different than mine on the subject - I consider a very important askect, knowing to respect and reward a good opinion that may be different than yours)
  • it can easily fit in one of the 25 arts (I try also to keep an opened mind for new stuff that may surprise me in this way)
  • it brings me valuable info (this of course is a subjective thing and it depends on the areas of interest of each of us but I believe it can be corrected and adapted easily using the "follow/unfollow" button

separator.png

Momentul votului

ține iarăși de mai mulți factori, unii legați de punctul nr. 1:


  • dacă se încadrează cu succes în lista de la punctul 1, voi vota cât mai aproape de momentul în care am citit (pentru a incerca pe cât posibil să trimit votul meu în partea de 75% din reward pool, destinată autorului); fac acest lucru din respect pentru autor deoarece oricum votul meu nu valorează mult
  • dacă nu se regăsește la punctul 1, atunci votez strict pentru că știu că dacă voi vota acel content (care de obicei vine de la un cont ce-și dă cu boți la un anumit interval de timp după postare sau știu sigur că va fi votat de conturile mari și va strânge un reward mare) cât mai îndepărtat de momentul postării articolului, ținând însă cont să nu dau după ce dau "greii"; aici este o finețe care ține de fiecare, de intuiția fiecăruia și mai ales gradul de cunoaștere al conturilor car vă ies în față pe feed.

The moment of the vote

it's tied in itself to multiple factors, some connected to point no. 1:


  • if it successfully can be categorised under point no.1, then I will vote as close as possible to the moment I've read the post; I do that because of respect to the author (so my vote will go as much as possible in the 75% author reward part) because my vote is small anyway
  • if it can't be fitted anywhere in point no. 1 then I will vote strictly because I know that if I will vote that content (which is usually posted by a bot-using account at a given time after posting or an account that will surely get valuable rewards from whales) as far as possible from the posting moment but before the reward arrives; over here you have to develop a certain finesse which is mostly tied to each individual intuition and also the degree in which you are familiar to the accounts you follow.

separator.png

Apartenența la grup

votez românii, prietenii și pe cei cu care împărtășesc aceleași idei


  • ultimul criteriu pe lista priorităților dar destul de des aplicat
  • de câte ori votez în acest fel țin cont destul de mult de cele 30 de minute și voi vota cât mai aproape de ele pentru a-mi maximiza reward-ul
  • țin cont de punctul 1 atunci când votez în acest fel și fac tot posibilul să nu votez orice content îmi iese în cale (oricât de prieteni am fi, spam-ul de ultimă speță îl voi ignora)

Group closness

I tend to vote romanians, friends and those with whom I share ideas


  • last criteria on my priorities list but I apply it pretty often
  • every time I vote this way I keep track of the 30 minutes before voting and I'm trying to vote as close to that time in order to maximise my reward
  • I will try to keep ballance and check for content that will fit point no. 1 whenever I vote like this (even if friends I can't tollerate worse case of spamming)

separator.png

Puterea de vot disponibilă

încerc să nu votez dacă am sub 70% putere de vot


  • votul meu este atât de mic încât consider că aceasta este puterea minimă de vot pe care ar trebui să o folosesc din respect pentru autorii votați
  • orice vot sub 70% putere de vot are șanse maxime spre a-mi atrage de obicei un reward mult prea mic (la nivelul meu de SP)
  • consider că este un mod de auto-educare prin care propria mea curare să devină una de calitate; dacă votul nu este limitat atunci întreg procesul de curare (votarea în sine) este stoarsă de substrat și importanță

Voi v-ați făcut analiza? Ce strategie folosiți pentru vot pentru a vă maximiza reward-urile?

Chiar sunt curios...

The available Voting Power

I try not to vote if my power is under 70%


  • my vote is so cheap that I consider respectfull to try and use it as close as possible to full power, both for the author and for the others in the curation reward pool
  • any vote I give with Voting Power lower than 70% has a higher chance of bringing me back a very low reward (or none, considering my Steem Power)
  • I consider this is a way I educate myself in the sense that my own curation has to become a quality one; if the voting process is not limited by something then the whole curation ideea (the voting in itself) will be stripped of all meaning and importance

Have you done your own analysis? What is your voting strategy for maximising your rewards?

I'm really curios about it...

Sort:  

Imi place cum gandesti

Teoria mea de vot este super bun dupa cu se vede si din rewardul meu pe curation minim x300 zilnic din cele 10 voturi pe care le dau pe zi.Eu la votul actula de 0.04 nu iau zilnic mai putin de 0.12.Eu votez in general prin minutul 20 sa castigam toti atat cel care creeaza continut cat si cel care cureaza.Si eu votez mult posturile de care sunt interesat.SI eu am ca si calatorul miop cativa in steemvoter toti romani cu foarte putin sp cam 15 -20 pe care vreau sa ii ridic.Pacat ca eu sunt pe un domeniu pe care putini il apreciaza pentru ca nu stiu mai nimic despre el ,iar cei care sunt pe Steemit in acest moment sunt super putini pe acest domeniu .Iti doresc succes tie si mai sunt cativa romani pe care ii urmares si fac o treaba excelenta si se vede ca le place sa isi petreaca timpul pe STEEMIT.

Hey, mulțam de feeback man! Cred că nișarea pe Steemit abia a început și cu un pic de atenție la tag-uri, încet încet cam oricine poate găsi oameni interesați și interesanți. Care să voteze și cu care să interacționeze. În definitiv cred că interacțiunea pe aici e cam la fel de importantă ca și content-ul :) spor și ție

Personal, eu mai mult stau pe comunitate si incerc sa rasplatesc si continutul bun, cat si implicarea in activitatile comunitatii.

Dar cu sincronizarile astea de maximizarea a reward-ului, ma cam lasa rece. Vad continut pe care il consider bun, ii dau vot. Singurul lucru e ca nu vreau sa scad sub 90%.

Mass adoption will be here for the money involved in it :) iar treaba asta cu sincronizările, pentru cei cu investiții aici, e o chestie importantă care nu exclude neapărat calitatea content-ului. Cred că suntem într-o oarecare nouă economie a schimbului de informații inter-umane și toată treaba asta cu curation-ul are atât componente etice dar e clar că are și financiare, one way or another :)

Buna,

Eu nu tin cont daca au trecut 30 de minute sau nu de la postare, votez continutul care imi place si votez cu 100% doarece votul meu oricum nu valoreaza mult. De asemenea, prefer sa ii votez pe cei cu rank mic, dar care au continut de calitate, decat pe cei cu vizibilitate mare.

Ah, si sa nu uit, nu folosesc steem auto sau sau steem voter, prefer manual curation :D

Toate cele bune :)

Hehe :) multumesc de feedback @allesia . Intr-adevăr... e important ca cei mai mici, care abia intră în Steemit să se simtă susținuți dacă au conținut de calitate (dar aici e subiectivă noțiunea). Cred că e important ca fiecare să ne facem propria curare și să privin conținutul de calitate prin proprii ochi nu prin ce recomandă unul sau altul.
Happy steeming :)

Nuș' cum se face, dar strategia mea e 99% fix cu a ta. Două mici diferențe, încerc să nu scad sub 85% putere de vot, și din cauza asta nu votez articole cu foarte multă vizibilitate (salvez pentru cei mici). Posibil să se schimbe câte ceva in viitor, dar asta numai atunci voi ști.

Sigur se va schimba. Nu cred că vei ajunge să dai vote cu 2$ la full si să îl mai împarți ca acum :)

Da, păi cred că toți învățăm pe măsură ce utilizăm platforma. Totuși cred că alții au alte strategii...și aș fi tare curios să le înțeleg 😬

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Eu am lista de oameni pe care ii sustin prin steemvoter si le votez continutul la aprox 15 min ( e o intreaga teorie de ce) si in felul asta se si pot baza pe sustinerea mea si am si un flux constant de curation rewards si in zilele cand nu sunt activ + manual curation bien sur.

Am încercat și eu auto. Cam 2 săptămâni. Nu mi-a plăcut. Mi-a dat impresia că:

  1. Îmi consumă votul și parcă altfel îl împart eu “la fața locului”
  2. Reward-urile nu m-au convins (deși nu am stat să fac un calcul exact, e doar un feeling ochiometric)
    Desigur, aici e o chestiune de fine-tuning pe care probabil că eu nu am nimerit-o.

fine-tuning -ul mi-a luat cel putin o luna deci probabil e si asta :)

Ma bucur sa fiu de ajutor si sa inspir. Am dat cu capul de multe ori asa ca va spun si voua. Am fost intr-un mic citybreak dar revin. Eu scriu ce imi taie mintea, as atinge mai multe subiecte dar nu am asa de mult timp. Imi ia mult timp sa scriu, dar sunt o investitie sigura, pentru oricine imi voteaza continutul "la timp". De la noi @missdeli este alta investitie sigura si @sorin-cristescu. Sigur mai sunt. @calatorulmiop a zis mai jos ce altceva as mai fi zis eu, practic sustii autorii tai preferati si ai si parte de crestere accelerata prin votarea lor.
Trebuie sa ne gandim la faptul ca sistemul sustine pe cei care scriu bine si pe cei care promoveaza continut (prin vot) care ar putea fi votat si de altii.
Este un sistem inteligent, iar incercarea de a te opune lui sau de a face scheme piramidale de vot nu cred ca are vreo sansa de reusita.
De asta sugerez oricui vrea sa aiba cu adevarat un impact pe steemit sa se concentreze si asupra voturilor date celorlalti.

Nu uitati sa va verificati conturile pe:

http://www.steemreports.com/outgoing-votes-info/?account=alexdory&days=14
si
http://steemocean.com/voter/alexdory

In steemocean de obicei eu sunt in primii 1500 curatori, am 0% self vote de obicei, dar am vrut sa promovez un comment important si m-am votat si am scazut in primii 59000 :D
Sper sa ajung inapoi in primii 1000 pana la sfarsitul saptamanii. Nu banii dati sunt totul ci modul in care sunt repartizati.

Va dau si un exemplu negativ:
http://www.steemreports.com/outgoing-votes-info/?account=sorayakhatun&days=31
Asa nu!

In primul rând mulțam de link-urile la aplicațiile astea. Steemreports nu-l știam.
Sistemul nu-i perfect dar cred că toate regulile de conduită etică și financiară pe aici trebuie să se coaguleze, incet incet, prin educarea userilor. Sper să existe urechi care să asculte :)

Probabil ca e tarziu ca votul meu sa conteze, pentru ca sunt nou pe platforma si inca nu inteleg mare lucru, apreciez mult articolul, multumesc.

când vine votul este cea mai neimportantă problemă. Este mult mai important ca articolul să ajute cititorul. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63271.81
ETH 2568.70
USDT 1.00
SBD 2.80