NTOK Çevrimiçi Eğitim Platformu

in #ntok7 years ago (edited)


Merhaba arkadaşlar size bugün NTOK'tan bahsedeceğim.

NTOK eşler arası çevrim için eğitim platformudur. NTOK'un misyonu öğretmenleri ve öğrencileri online platform aracılığıyla biraraya getirmektir, özellikle de yabancı dil öğrenimini kolaylıştırmaktır.
Şeffaf oylama; eğitim aldığınız kişilerin eğitim kalitesini ve deneyimlerini oylayabilirsiniz.
Aracısız; Okullar, Eğitim yerleri gibi alanların aradan çıkartılması hem ekonomik kolaylık hemde zamandan tasarruf sağlamak.

NTOK Özellikleri
Her hangi bir aracı ücreti ödemeden doğrudan öğretmenle çalışmak.
Ek bir ücret ödemeden video, ses, beyaz tahta, çevrimiçi zamanlama ve ödeme de dahil olmaz üzeri çevrim içi okul platformu.
Öğretmenlerin veritabanına iletişim.(Aldığı notlar, verdiği etiğim kalitesi, kullanıcı yorumları, vs)

Ön Satış Başlamış Bulunmakta.
https://tokensale.ntok.io/users/sign_up linkten alabilirsiniz şuanlık 1NTOK=1$ ilerleyen zamanlarda artıcaktır fiyatı.

Website
https://ntok.io/

Teşekkür Ederim hepinize İngilizcem yettiği kadar çevirebildim. Ayrıca token sayısına baktım bulamadım yada 15m olabilir kesin emin değilim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67364.26
ETH 3322.90
USDT 1.00
SBD 2.71