Daar is baie insekte en ek gaan soontoe

in #nsjsh2 years ago

Machiti het ek in die tuin van ons damghat gevind. Daar is 'n tuin langs die dam waar daar baie soorte blomplante is.

Daar is baie insekte en ek gaan soontoe en af ​​en toe fotografeer ek hulle.

Dit neem baie tyd om makrofotografie te doen maar as gevolg van die wind en verskeie redes hier kon ek nie 'n goeie foto neem nie.Ek het hierdie foto's met groot moeite geneem.
মাচিটি আমি আমাদের পুকুর ঘাটের যে বাগানটি সেখানে পেয়েছি। পুকুরের পাশে একটি বাগান আছে যেখানে অনেক রকম ফুল গাছ আছে।

সেখানে অনেক রকম পোকা আসে এবং আমি সেখানে গিয়ে মাঝেমধ্যে আমি ফটোগ্রাফি করি তাদের।

ম্যাক্রোফটোগ্রাফি করতে অনেক সময় লাগে তবে এখানে বাতাস আর বিভিন্ন কারণে অকারণে আমি ভালো বাভে পটো নিতে পারি নাই অনেক কষ্ট করে এই ফটোগুলো তুললাম। Machiti het ek in die tuin van ons damghat gevind. Daar is 'n tuin langs die dam waar daar baie soorte blomplante is.

Daar is baie insekte en ek gaan soontoe en af ​​en toe fotografeer ek hulle.

Dit neem baie tyd om makrofotografie te doen maar as gevolg van die wind en verskeie redes hier kon ek nie 'n goeie foto neem nie.Ek het hierdie foto's met groot moeite geneem.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42