THE CREED OF LIFE:NPC EPISODE 3

in #npc7 years ago (edited)

Niggas weting dey sup nah, @xavija. Our boss wan try us o, @ogoowinner.. i don join o.

I don yan say all niggas get the right to be heard and loved.

I still come believe say niggas for world still dey equal o.

Me believe say the world to big o.

Every body way dey this world dey talented o.

I believe say every nigga get beta attitude for this life.

I still dey yan say all the niggas get bad mind and beta mind o, me get get beta mind o.

For this life eh if you do me beta i go do you beta if you do wrong ahh u you i go for gave u o,but if you do am again I go do you back.

Because for dis life eh nobody knw tomorrow cos Person way you underate today fit come help you tomorrow.

For this life i no go allow jealousy and greed come rule me.

I go try dey understand ppl, i knw go dey misjudged dem again for this life.

I knw go ever allow anybody do me anyhow for this world.

I go always be ma self if u wan take me take me if you know want lev me.

IMG_20180130_115654.jpg

Me believe say life na free gift no dey compete wet anybody e go beta for you just believe.

I yan in peace
I come still dey in peace
I come b peace.

I yan in forgiveness

I yan in love

I come believe in mercy.

I @xavijay don yan....

But all thanks to our boss @ogoowinner boss i dey loyal o

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59900.81
ETH 2561.53
USDT 1.00
SBD 2.55