The Creed of Life; NPC #Episode 3

in #npc7 years ago

As I see this creed ehn,I come reason plenty things wei dey happen for this life.

I throw way salute to @ogoowinner, for how you take reason this kind thing,God bless you wella.

Naija Pigin Challenge
IMG-20180128-WA0026.jpg
Image source
https://goo.gl/images/Z1YiHp
I believe say everypesin wey dey this life get right to be seen,make pesin love am and hear am.

I believe sai everypesin wei dey for this world na dey same.

I know sai for this world wei we dey,space dey enough for everybody,so no dey try to push pesin down.

I sure sai everybody get area for ein life wei dem do wella.

I know sai everybody for this life dey special for ein own way,even as me dey special.

I know sai everybody get that side of am,wei fid make am behave "gragra" and "jeje",so I go try bring out the part wei we go dey jeje like angel.

I believe the place wei I come from,the belief wei I get and the place wei I dey for life,na things wei fid cause division, so me I go first be human,before all those kind thing come join.

I go treat everypesin as I go like make them do me too.

I no go respond to people base on who dem be,but as who me go like make them become.

I no go join hand for anything wei go cause anoda pesin sorrow.

I go try to understand pesin action,no be to dey judge am.

I no go allow make long-throat,envy and those kind yeye things control me.

I believe everypesin go do wetin ein wan do for life,na just time mata.

I go try do something wei go stand tey for this earth,before I follow baba God for heaven.

I go try my best to no shake,wen things no go wella for me or the way I plan am.

I no go allow make fear bring me down.

I no allow make negative and yeye thoughts occupy my mind,I go quick replace am with beta thinking,cause sai " na wetin pesin think too much,naso ein go do"

I go always be me,no be to try copy another somebody.

I believe I fid do better something wei go stand if I do am with all my power.

I standa with Peace

I stand with free giving.

I believe make we dey forgive wella.

I know say na love sure pass.

I believe make everypesin get ein reward and justice

I believe make we dey do something with kind mind

I standa gidiba with human race,cause I know say e go beta.

I don decide sai I go "live" no be to just "exist".

I @willizgallery go abide by this principles as Baba God keep me alive.

Thanks for stopping by,don't forget to upvote,comment and resteem. I will appreaciate.

Sort:  

I love your language
Keep on inventing those slangs

Thanks dr,glad you love it

Thanks dr,glad you love it

This Na correct yarns.. God go help us run am well

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50