WETIN STEEMIT DON DO FOR ME (a pidgin challenge by @ogoowinners)

in #npc7 years ago (edited)

image
Beautiful street view of my area for abuja

My country people for this steemit community I throw salute for all of unah (good morning gee)
Oya make I come activate my pidgin levo for this area but before I yan make I first thank madam @ogoowinner wey organize this challenge for we language wey no be like oyinbo own this time.
MAKE I FOLLOW YAN MY OWN TORI WHY I JOIN STEEMIT
Make I first tuwale for baba God cas nah em hand I dey o.
This hustle wey we dey hustle we no go rest o until the hustle pay one day.
The true matter be say I don suffer wella for Ponzi scheme die, last year everybody just the suck my money like draw soup from MMM, TWINKAS, GIVERFORUM infact everi everi when I say make I come try SWIZZGOLDEN that one self the tori long, as I come the yan my paddi @ememovic the tori em come introuduce me to steemit say the place sure die and nah were dem go fit the pay me for waiting I write.
Nah him I run enter o, as the matter be ehn me self kuma no come sabi write tori for my life before but since I join steemit the matter don change o nah so so tori I dey learn how to write, as least steemit don make my writing and reading life better pass as e dey before.
As I dey yan you this tori nah every time I d dey on steemit now lol.
Steemit e go better for unah jare
Genesisproject unah too much unah blessing self full cup.
Aunty @ogoowinner your head go continue the get oil and plenty SBD for your wallet
And make unah no forget to show me love.
I be that unah small boy @oliverwilliams

Sort:  

Funny Guy. Ur pidgin correct die..One love from a Nigerian..

I trowey salute for u my brother, nah pidgin we know if u dey with me self we go fit make e for turn Nigeria official language

Guys na beginner I be oo make una konnect me..

Making sense somthing

This is beautiful .u too sabi this pidgin o.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 56776.60
ETH 2424.08
USDT 1.00
SBD 2.37