THE CREED OF LIFE: EPISODE 3

in #npc7 years ago

Hello I greet una all.
I go firstly like to thank @ogoowinner for this kind opportunity on this steemit thanks.

I @nikkibelle I believe say everyone get right to be seen, heard and loved.

I believe say all humans dey equal.

I believe say the world wey we live in dey big enough to carry everybodi.

I believe say everyone be genius even if na say for one area of life.

I believe say everyone dey special and unique.

I believe say everyone get beast and an angel wey dey inside of them. So go try my best to calm the beast come arouse the angel.

I believe say race, religion and social status be nothing but the creation of contentious men wey dey come dey control others, come dey cause strife and in-plant the supremacy mentality. So me don choose say i go be "human first" before i go be of any race, religion or class.

I go treat people as I will like make them treat me.
I no go react to people based on who they are, but who I go want them become.
I no go partake in no business or project that will cause harm to another person.
I go strive to understand people well well and I no go judge them.
I no go allow envy, jealousy and greed wey I go use control my motives.
I go accomplish at least one notable thing for humanity before I leave this earth.

I go try my best remain strong in the face of misfortune, grieves and sorrows.
I no go allow fear make en intimidate me.
I no go allow any negative thought make en occupy my mind; I go try replace them sharpingly with peaceful and creative thoughts as soon as they come up because I know say "thoughts dey powerful".
I go always be me, my original self and no photocopy of another pesin.

I go believe say I can make a difference if I come put in my best to any given task.

I believe say life is a journey no be race, so I will not permit myself to go into competition with anybody.

I believe in peace.

I believe in charity.

I believe in forgiveness.

I believe in love.

I believe in mercy.

I believe say in justice na for all

I believe in human race.

I don make the decision to "live" no be merely "exist".

IMG_4183.JPG
image

I, @nikkibelle Will abide by this creed all the days of my life.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61159.70
ETH 2631.81
USDT 1.00
SBD 2.63