**Making the Steem social network better, we need the block button. NPC**

in #npc7 years ago

My pipol i salute una all. I say make I chuke mouth for this matter wey @ogoowinner throw for us in our ogbonge #NPC.

The matter be say the need to put block button for Steemit account

Here is my entry to the tori wey dey for discussion today
As I see this topic e sweet me wella coz na this kind thing I bin dey think of make them add for Steemit

As e be now, e get some energies wey we no need for our lives..
Some comments fit discourage people l, some comments as well fit give person bad name

So the first one I go like make them adjust put for Steemit na the delete button
E go make sense well.

The second thing wey I go like make dem add na
To see those who viewed your post
My people eh I bin sit down one dey come check one of my post, I com see many eyes wey viewed my post but the eyes no match the upvotes...
I come dey wonder if na spirits be that lol😂😂
So if them go add this one e go still makes sense too
Make we dey see people who view our post on Steemit..

Another one wey i want make dem add join na notification button

Atleast someone fit add someone close like for facebook,
U fit add someone close, pesin wey u dey like the kind thing eim dey post so you go dey get notification anytime dey post here on steemit..

And aswell make I dey see people who mention my name
And make people I mention their names fit see say I mention dem too.

image

The picture I used na Chimamanda Ngozi Adichie she be Nigerian writer of novels, short stories, and nonfiction. As I don learn many things from her personally 💯🙌

Sort:  

I'm from morocco, we are in Africa and proud i'm following you

Thanks @askmee
I'm from Nigeria

Bros which side you dey for Naija.

Enugu
What about you??

I'm also in Enugu around achara layout.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63294.77
ETH 2638.69
USDT 1.00
SBD 2.70