Steemit Na Sure Boyfriend o (Pidgin Challenge By @Ogoowinners)

in #npc7 years ago (edited)

I carry yansh for all of una here. I dey hail o!
My name na @lizzieharrison aka writing steamstress aka my mama pikin... Nna, my title too plenty make I stop dia. I be senior zuzu for here but I don chop awoof plenty plenty.
IMG_20180115_232414_926.JPG
PHOTO SOURCE: PHONE GALLERY

Na like ds I take sabi steemit;
Na one aproko friend like dat yarn me wertin dey sup for steemit but me no even wan give am green light for the gist. Ds aproko friend worry me so tey, him even appear for dream dey cari steemit paper logo show me. My broda and sista, as I open eyes, na so I find steemit come so.

Before I sabi steemit, ponzi pipu don cari my moni build house, buy motor and marry join.
E no go better for dem.

But as I de cry for night, steemit come like joy for morning. Chei! Steemit na better boyfriend I swear, him don learn me beta english, him use mix cement, cement my grammar n syntaxes. Him no just stop dia, him cari me go show dem senior men and women for area like @ambdavid, @samuelwealth and @joshuaetim etc etc, I follow dem de yarn like girl-girl and Oga-Sir.

Him (steemit) use my 1st post payout break my virginity and I no regret am at all. I settle my school fees wahala . One hungerman lecturer wey comot textbook say make we buy am for 5k, I no argue, I jejely comot my money buy the book. I for don complain like my classmate but my sweet bobo(steemit) been show me joy. Thunder fire poverty! Dia fada! Twale to my boyfriend ooo.
15162156450541213556004.jpg
PHOTO SOURCE: PHONE GALLERY

My pipu, make I come dey go. Be like say my sweet bobo (steemit) don de find me.
My kountry pipu una wehdone o!

Sort:  

Certainly interesting , love it. Had to read it really fast and out loud in my head to understand quickly. Would like to see more pidgin being written here on the platform. You can be an inspiration to others to do so.

Edit (I just realised this was a challenge/contest) Cheers to the user who created it, I'll be passing here and therecmore often to read some more pidgin write-ups ;-))

Again, very very interesting !.

Sorry Steemit, i'll have to steal her from you.
Here is a Tip in SMARTCASH ;-) (thats about $20) for that interesting write-up, I will give instructions of how to claim your rewards.

Σ$$$ Tipped @lizzieharrison Σ10 SMART! Comment @smartbot help to claim. Currently the price of SmartCash in the market is $2.006 USD per SMART. Current value of the tip is $20.06 USD. To find out more about SmartCash, please visit https://smartcash.cc.

You can use the following commands:

  • balance - displays your current wallet balance
  • address- displays your deposit address
  • withdraw <amount> <address> - withdraws the amount of SMART to address
  • tip <usernamegt; <amount> - sends the amount of SMART to username
  • terms - displays terms and conditions for using @smartbot

Your deposit address is SXwNmWZHJNjfFnPZobTeN4jYJZpQM1BjJG. Please keep in mind that this is not your permanent address; once you deposit into this address, a new deposit address will be generated for you.

withdraw 10 SXwNmWZHJNjfFnPZobTeN4jYJZpQM1BjJG

Thank you very much for appreciating this post. I'm most grateful.

You are most welcome. Sorry that I did not get back to you on time to explain how to go about withdrawing the SMartcash amount to your address. I see that you are slightly way ahead and have figured it out. However the address provided to you by the bot is only a temporary address used for tipping.

You will need to get personal SmartCash adress. I will provide the instructions below:

To claim your smartcash easily. First create a smartcash web wallet at smartcash.cc/webwallet.

After creating your account your will notice that there are 3 wallets (Spending, SmartRewards 1 & SmartRewards1). Select copy address to copy any one of these aedresses. ;-) and use that address to transfer the amount.

Type the following commands to claim or transfer the SmartCash amount to your personal or permanent wallet address which you created:

@smartbot withdraw 9.99 yoursmartcashwebwalletaddress

If you have any difficulty or question, kindly ask under this thread. Will be delighted to assist you further. ;-)

My pikin you too much, I bin dey feel your yarn scatter. Nah over Sabi dey worry you. No shaking, ground don level. We go yarn dis yarn dey go for another level

Two tummy tummy for you

Yes o. Original pale. Tummy tummy odikwa necessary

Nna your guy from edo dey hail you ooo.... You try ehn...jah blessings

I dey hail too. Bless you too

Lol, marry steemit oo

Lol. I perceive jealousy

Love the way you write. Yeah, maybe Steemit is better than a man for you. Love your smile. Love your conversations with the fam, the family.

Thank you dear. I really appreciate your stopping by.

Haha nice one. Steemit na better boyfriend be that

Lol, you try gan.
Kontinu dey steem am.
Ori e o foka sibe

Your boyfriend na correct guy. We reason together yesterday for Decozy lol.

Lol. You don taste am sabi how far na

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60228.69
ETH 2428.23
USDT 1.00
SBD 2.45