Making the steem social network better-we need the delete and block button

in #npc6 years ago


I nor fit tell as body take sweet me as I see this matter wey dey ground so.
The truth be say based on say everybody wey dey this platform na human beings e nor get as we go do wey be say person nor go make mistake and no be only that one sef, e still get some kind comment wey person fit no like. Wetin I mean be say some kind people dey wey be say their own na to come bad mouth other people post. Some other people own na to come dey advertise instead of to talk something wey relate to the post wey them meet there and as the thing be so, nothing wey person fit do to comot am.
I feel say the way forward na for our ogas at the top to include delete button wey person fit use take comot the things wey him no like.
@ogoowinner I throway salute give you for wetin you dey do here. You too much.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61740.86
ETH 3453.31
USDT 1.00
SBD 2.51