You are viewing a single comment's thread from:

RE: Making the steem social network better-Delete and block button needed

in #npc6 years ago (edited)

My sister from another mother. See enh, u too try, in short enh, over try dey worry u. See as u take use my malee tongue take open waiten really dey pepper u for mind. See eh, 15 gbozza for only u, no share give another person o. Body dey tell me say na my person from Edo State from our obodo Nigeria u be. Make I shut up my mouth make e no do u like to delete my post. I take all my body plus including my heart take support waiten u talk. Those two bottoms way u mention so enh, we need am. Before e go b like say I too dey yan, I don up vote u before I write dis my long love letter. I go drop my golden pen for ur basket of love. I don dey follow u, make u do too. Goodbye.

Sort:  

Lol.. thank you o. I don dey follow you too.

Thanks too o. Anywhere u see my post, Judiclearity, pls dey up vote me o Luice. U don meet Steemit husband o.

No wahala

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66541.28
ETH 3559.45
USDT 1.00
SBD 3.05