The Creed of life. NPC,Episode 3.

in #npc7 years ago

My shout out to @ogoowinner for her role in making this community a better one and for promoting the language that unite the Nigerian together "pidgin".
Here is my entry to the episode 3 of the NPC Contest.
Like i do say it that my pidgin is not too perfect,but i will put in my best.... Smile
Happy reading.
IMG-20170421-WA0001.jpg

I believe say everyone for this life get rite to be seen,heard and loved.

I believe say every humans dey equal

I believe say the world is big to contain all of us

I believe say everyone is a genius for one area of life

I believe say everyone dey special and different

I believe say everyone get beast and angel inside them. So i go try my best to put the beast inside cage and free the angel

I believe say race,religion and social status are nothing but trick to put pipu under control. Na to to cause strife and seniority mentality,so me i go be human before i talk of race,religion or class.

I go treat pipu as i go like them treat me

I no go deal with pipu based on who they are,but the way i want them to become

I no go do anything wey go harm other pipu

I go serve to understand pipu and no go judge them

I no go envy or jealous and i no go allow greed make e control me

I go try make i achieve one important thing for pipu before i comot for this world

I go try my best to stay gidigba when things no dey alright

I no go allow fear make e intimidate me

I no go allow negative thought make e occupy my mind; i go change am with peaceful and creative thought wen they com because thought dey powerful

I go always be myself,i go be my original self and not the copy of another person

I believe say i can make impact if i dey put my best in things i dey do

I believe say life na journey and no be race. So i no go enter competition with anybodi

I believe in peace

I believe in charity

I believe in forgiveness

I believe in love

I believe in mercy

I believe in justice for all pipu

I believe in human race

I go make the decision to live and not just to exist.

I Okunola Kayode go abide by this creed all the days of my life

I will play my role in making the whole world to live together as one. Thank you @ogoowinner for this opportunity to unit us together as one.... God bless you.
Thanks for reading through.
I love you all.
images[1][18].jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 64487.39
ETH 2635.06
USDT 1.00
SBD 2.80