NIGERIAN PIDGIN CONTEXT

in #npc6 years ago

IMG_20170726_104214_240.jpg ...Today yarn no be about food o, no about why I dey lovey lovey steemit as @ogoowinner say make we write.today name the correct day to sama dis kind post cos my body sweet me well we'll for steemit..i go just same 3 reasons why me like steemit sharp sharp.
1.i like steemit because in dey give person chance to express himself.. That is do waiting you like on top still give you bar..kai
2.i like steemit because because every body naked him own boss you fit do your thing anytime anywhere and anyhow you like
3.i like steemit because no community of people wet one help each other... Cos someone days back I Don frustrate but @fisteganos and @adejoke16 just come my domain just uplift my moral. @ogoowinner too come set the moral on fire with this pidgin contest . You see that pishure wey I attach so na the resemblance of my moral..

Sort:  

This ones dey yarn anything for pidgin o. I no too understand your slanh seff... But none the less . twale👏

Pidgin is hard on.. Lol

Hehehehe

... the resemblance of my moral

That made me laugh! Kudos babes!

Lol.. Thank you ma

You pidgin get traffic jam!!! Lol....

No be small traffic jam ...😂

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69135.35
ETH 3742.65
USDT 1.00
SBD 3.67