Zaczynamy miłą przygodę.

in #nowy6 years ago (edited)

ets2_00029.png
Witam jestem Hubert (czekolatka22) mam 15 lat. Chodzę do gimnazjum myślę że jak na swój wiek jestem ogarniętym chłopakiem w wolne chwile poświęcam dla rodziny,hobby oraz dla widzów. Jestem zapalonym kibicem Polski jestem rodakiem i bardzo kocham swoją ojczyznę. Nie lubię ludzi którzy chcą iść mi na przeciw zawsze zmierzam ku celu. Dlatego chce wam pokazać jak naprawdę wygląda życie oraz prowadzenie virtualnej firmy w grze Euro Truck Simulator 2. Na kanale chciałbym przedstawić wam trochę życia z reala czyli symulatory. Zatrzymam się głównie na grach które przedstawiają moje hobby. Myślę też nad vlogami z zjazdów oraz zlotów, interesuje się ciężarówkami które zabiorą nas wszędzie. Na kanale chciałbym zabrać was w podróż po europie i możliwe że po stanach USA. Mam nadzieję że was to zainteresuje, nie myślcie że będą to same symulatory mam asa w rękawie. Gry przygodowe i gry akcji też powinny was zainteresować, będę też omawiał sprawy techniczne. Dziękuje wam za przeczytanie posta i zapraszam do obserwowania mnie, życzę miłego tygodnia.

Sort:  

Witamy w rodzinie graczy!

Również witam jestem ciekawy czym mnie obdarzycie

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57946.22
ETH 3059.94
USDT 1.00
SBD 2.34