Budete bohatí?

Nakonec jsme to letos málem nestihli a novoroční čočku jsme měli až k večeři. No, už se mi ani nechělo, ale vzít si na triko padající krypto bych nechtěl, takže s přáním hojnosti pro celou krypto komunitu jsem se cpal, co to šlo.
IMG_20180101_183717.jpg

Mimochodem budoucí hojnost symbolizuje konzumace nejen čočky, ale i hrachu či jiných luštěnin. čím více toho sníte, tím bohatší v nadcházejícícm roce budete. Cpát se můžete také ovarem, ale hlavně žádné ptáky, králíky či zajíce. S opeřenci vám uletí, se zající uteče, štěstí.

No, uznívám, že se svými radami přicházím poněkud s křížkem po funuse, ale třeba jste si něco nastudovali sami nebo si alespoň založíte informační základ na příští rok.

Každopádně přeju zábavný rok 2018 a jsem tedy zvědav, v čem tady všichni budeme za rok plavat:-)

PS: Jak je vidět, párky ohřívala ženuška. Holt to máme doma trochu prohozené:-)

Sort:  

Náhodou, když je už prdlej, tak je to bezpečný párek. Zatímco ty co jsou pěkně natlakované, většinou mi vždycky explodovali svou štávou na košili při prvním pokusu o rozkrojení.

Vypadá to, že novoroční tradici jsme na půl zvládli. Místo čočky na husto to byl hrnec čočkové polívky. Byla dobrá ;-)

Všechny luštěniny se počítají..i fazole by asi šly:-) Udělal jsem toho málo, jinak bychom si to bohatství také pojistili ještě zítra čočkovkou:-)

Zítra to zajíme bramborovou kaší a kusem uzeného ;-)

A nejezte ani ryby. To vám pak štěstí uplave.

A navíc je ryba kámoš, ne žrádlo:

Je já zapomněl no to už nestíhám. Někdo hold musí zchudnout, aby jiný zbohatnul.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @belahejna.

Vypada to dobre. Ja to asi budu muset nechat na pristi rok...

Tohle mi nedělej. Včera jsem se byl nacpat svíčkovou u rodičů. Tvůj post jsem viděl někdy před půlnocí a jelikož čočka doma byla uvařená, dostal jsem chuť nejen na čočku, ale i na trochu toho bohatství. A to se snažím pár kilo shodit... ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58392.35
ETH 2462.57
USDT 1.00
SBD 2.37