Love 2

in #novel6 years ago

[2] ရင်ထဲက လမင်းကတော့ အမြဲနီးခဲ့ပါတယ်။စိတ်ကူးထဲမှာတော့ ကောင်းကင်ဟာ လက်တကမ်းလေးပါပဲ။ကျွန်တော်တို့ဟာရွှေလင်ဗန်းထဲက ထမင်းဆီဆမ်းကို အမှန်တကယ်လို့ ထင်မှတ်နေကြတုန်းပါပဲ။အသိဉာဏ်မဖွံ့ဖြိုးသေးတဲ့ ကလေးတယောက်ရဲ့ လိုချင်တပ်မက်မှုမျိုးနဲ့ ကျွန်တော်ရှင်သန်နေချင်သေးတယ် Chor!!တနေ့မှာချစ်ခြင်းမေတ္တာနဲ့အတူ
image

[3] ကျွန်တော့်ကို ခင်ဗျားရှာတွေ့လိမ့်မယ်လို့ပေါ့။အဲ့ဒီတနေ့ကိုရောက်ရင်ကျွန်တော်ပြောဖူးတဲ့ ခင်ဗျားနဲ့အတူကြည့်ချင်တဲ့ကောင်းကင်လေးကို ခင်းဗျားကိုပြမယ်။ကျွန်တော်ဖွက်ထားတဲ့စကြာဝဠာလေးဟာသိပ်ကိုခမ်းနားကြောင်း ခင်ဗျားမြင်စေရမယ်။

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58269.58
ETH 3138.31
USDT 1.00
SBD 2.43