LOL (enz...)

in #not4 years ago (edited)

well i was looking for an excuse to carry a baseballbat around outside ...

https://www.facebook.com/kendoaalst/

euh, neen,

ik zou graag aandringen op een beetje rede (cf youtube ik ben der zeker van dat ammol onder zicht es)

life can be surprisingly simple, why make it hard and complicated

and ja

there's always been one sport i always wanted to do and only one since like decades but, just like that tattoo ... i never got the spare beermoney, time and life for it

but if i ever it would be that ... truly , just not too many clubs around here and im not sure if i will be allowed anyway :)

for the usual reasons ...

:)


ja maar toch

ik zou der toch met zachte aandrang willen op aandringen no matter who the elder triffid is this time and no matter who thinks what

het verschil tussen een leuke zomer en een hoop ambras , mij kan het niet schelen wie wat is, dat zou wel duidelijk moeten zijn en de reden ook niet

't is geen debat

en 't is mijn keuze niet ik kan niemand dwingen , ik zou liever alles kalm en vreedzaam houden

zelfs 1breincellige protozoans van blo-nivoo (dat begrijpt u verkeerd piet, ik heb dat woord opgepikt van de vorige batch youtube-gangsters die teveel 101 bars hadden gezien en kwamen spelen van "we zin de bazen van de speeltuin" enzo ...

nog nooit echt veel meegemaakt enzo

dat woord was hun taaltje, ik gebruik het maar om de communicatie simpel te houden

bij deze ...

zodat er geen misverstand is over wie waar staat enzo

ik ben trouwens vrij zeker dat 15 man op 2 vierkante meter nog altijd be-flik-baar is

mr ik heb nog ni echt geflikkenbeld in mijn leven

7 a vous ein

pazzamwa

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94