Sort:  

hahahahahah! Geweldig! Dan ruilen we jou schaatsen voor mijn kite en kiteboard

Moeten we alleen funding regelen voor vliegtickets om dit mogelijk te maken :D

Die vliegtickets wil ik desnoods wel op me nemen. Doe ik er ook nog een sneeuwschuiver en een ijskrabber bij kado ...

Nog een slee en we hebben een deal :D

Wel tof om in drie verschillende landen te bivakkeren. Dat lijkt mij een vorm van rijkdom, dat je de keuze hebt om op te wisselen, dan verveelt de wereld nooit :)
Ik heb nu thuisbasis hier en zou graag meer in europa komen, want de civilisatie is soms ook wel lekker, dan waardeer je de rust ook weer meer :)

Wacht even... Ik zie op je profiel dat je in NL, Zweden en Frankrijk woont, welke woning heb je het nu precies over heheheheh!!!

Huis in NL. Heb 12 jaar permanent in France, Bourgogne gewoond (nu vakantiewoning) en m'n zoon (en 2 kleinkinderen) woont in Zweden waar ik nog wel eens kom (en overweeg om iets te gaan kopen)

Jaloers makend dit!

Kan zo overkomen, maar is absoluut niet zo bedoeld. Bovendien kun (en zal) je niet weten wat er aan vooraf is gegaan om zover te komen. Ik denk niet dat je met me had willen ruilen.

Was als geintje bedoeld. Klinkt fantastisch

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53949.09
ETH 2223.84
USDT 1.00
SBD 2.31