You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het koele gemis

in #nostalgie6 years ago

Voor mij lijkt het ook alweer jaren geleden dat we een echte nederlandse winter hebben gehad. Ik geniet volop van die heerlijke winterzon en blauwe lucht. En hopelijk kunnen volgende week de schaatsen uit het vet en dan volop genieten van dit koude winterweer.

Sort:  

Ik hoop het echt voor jullie want dat is wel ultiem winter natuurlijk eigenlijk. Helder vriesweer OF sneeuw is hoe winter hoort te zijn vind ik, niet van die grijze soep :)

Ja precies. Vandaag hadden we echt een mooie winterdag. Ik vind het heerlijk zo. Ik werk vaak buiten en dan is er niks erger dan deze kou met nattigheid. Hier kan je je tenminste op kleden en zo in het zonnetje is het nog lekker genieten ook:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66507.45
ETH 3328.17
USDT 1.00
SBD 2.69