You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het koele gemis

in #nostalgie6 years ago

Geniaal dit, ik probeer zoveel mogelijk van de winter te missen door regelmatig naar het buitenland te vliegen voor een korte, soms lange vakantie, maar fijn dat er steeds meer mensen zijn die wel ballen hebben om te emigreren. En dan ook nog een plek waar je elke dag kan genieten van wind en zon. Heerlijk! Ik hoop meer te zien van je geweldige leefomgeving en je sportavonturen.

Sort:  

Emigreren is dus helemaal niet zoveel gedoe als je denkt uiteindelijk. Serieus ik vond dat echt helemaal zo erg. Wel het missen van familie en vrienden blijft natuurlijk lastig.

Inderdaad dat was mijn winter tactiek ook altijd, gewoon zoveel mogelijk buiten zijn en ergens anders zijn, dan is de winter harstikke draaglijk! Nu zou ik dat eigenlijk het liefste ook willen hoor. Maar door die orkaan vorig jaar zijn er zoveel airlines weg, en is wegvliegen van hier ineens schreeuwend duur. Dus ik kan niet zo vaak weg als ik eigenlijk zou willen en dat vind ik wel jammer. Eigenlijk is het gras gewoon altijd een beetje groen wittenie :D

Wittenie wittewel!! Met winter bedoel ik uiteraard de vele regenen die uit de lucht komt knallen vanwege de net iets te hoge temperaturen, met daarbij het gebruikelijke gezeik op het weer en de NS. Niet wat we nu ervaren, ijspret met kans op schaatsen.

Nee precies..dat zijn twee enorme verschillen!! IJspret is fantastisch en idyllisch terwijl met die grijze regen ik alleen maar winterslaap wil houden

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66392.28
ETH 3318.61
USDT 1.00
SBD 2.69