You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - kommentaroppgave - Utgave 3

in #norway7 years ago (edited)

Steemit har imponert
Har lenge prøvd ut forskellige sosiale medier og følte igrunn at alt var repitisjon og da jeg kom til steemit ble jeg sittende slik:

(Copyright : Mikhail Malyugin)



Her kan man faktisk få noe igjen for tiden man legger den. Gleder meg stort til å vokse og lære på Steemitskolen, en yppeliglig arena. Her kan man få gode tilbakemeldinger og kontakt med mennesker med samme interesse raskt. For min del som er ihuga musikkinteressert er det mye insprasjon å hente i et slike forum, her får man jo et ekstra krydder gjennom personalisering. Mye bra rundtom som har blitt forbigått tidligere.
Steemit er fullt av kreative mennesker, det liker jeg.
Sharing is caring, Steem on @ramta @babsboard \m/

Mvh

@vannfrik

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57916.39
ETH 2552.77
USDT 1.00
SBD 2.42