You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Music - Week 5

in #norway7 years ago

Enslaved er et av de få mangfoldige bandene inne sjangeren etter min mening.
Norsk blackmetall er enormt stort i utlandet. Spesielt i søramerika :)

Sort:  

Enig med deg, vi har mange black metal band å være stolte av, og Satyricorn, etablert i 1990, er et annet eksempel på et band som har slått an i utlandet, og som i dag blir regnet som et av verdens mest kjente band i sin sjanger.

Haha, greier ikke ta Satyricon seriøst i fem sekunder etter youtube-videoen «ER DET HUNDRE TUSEN!?». Ikke at jeg noensinne har tatt dem så veldig seriøst, men men. Jeg vet egentlig ikke hva jeg snakker om. Vurderer å prøve vinen en dag, da. Liker vin.

Sør-Amerika er fullt av metallgrupper. Brasil er fortsatt i forkant, både når det gjelder antall grupper og oppmerksomheten de genererer, og dette er normalt, med tanke på at det er det mest folkerike landet på kontinentet. Men jeg la merke til at Chile hadde en live metal scene (755 grupper, ifølge Metal Archives).

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70