Sort:  

Hei @Vannfrik

Da ble lyslyktene dine - de er veldig fine!😊🍀
Nei og nei, det ble jo rene riminga her...kanskje jeg skulle prøve min lyriske evne her i kommentarfeltene på @BabsBoard...😂

Kveldshilsen fra CjefA - @Cemo

PS. @Vannfrik

Det ser ut som du har glemt å upvote posten denne gangen - please do!🤓

Link meg opp om jeg har glemt flere ;) haha @cemo

Haha @cemo

Jeg synes de neste kjøpene må innholde limerick for å få godkjent kjøpet :) haha.

Stå på @BabsBoard & @Cemo :) Morro det dere gjør :)

Satt like gjerne inn betaling med en gang. På forhånd takk @Babsboard for genial netthandel ;)

Ja, det gjorde du vel din luring!😜

Takk for handelen, så får du følge godt med på BBoard i neste cashback post!😉

;) ;) Tilgivelse forran tillatelse :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66