You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Week 5

in #norway6 years ago

Det har vært litt av en uke for både Steemit og kryptoverden generelt! Har fulgt spent med på utviklingen, og ser for meg at neste uke også kommer til å bli fryktelig spennende med tanke på prisen på både Steem og SBD.

Takk for et flott magasin!

Sort:  

Hallo @Valth
Dette har vært en helt knall uke for oss på Steemit. Håper du har fått den noen ekstra STEEM.
Det begynner å se ut som SBD og STEEM skal holde seg på ett høyt nivå noen dager til i vært fall.
Vi i OBN krysser i fingra for det!
Også veldig hyggelig at du liker magasinet vårt. Håper vi ser deg med videre.

Steempower.png

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Å jada, det ble en del ekstra Steem på meg takket være den høye verdien på SBD. Tipper at jeg har fått rundt 600-700 ekstra Steem i forhold til hva jeg ville fått med en verdi på rundt $1 ;)

Både Steem og SBD ligger fortsatt veldig godt an, så dette ser bra ut for oss som er glade i å poste innhold :)

Det er når man ikke følger med at man går glipp av alt det gøye. Jeg angrer på at jeg ikke har følgt med den siste uken :( jaja lært av det iallefall.

Viktig å holde øyne og ører åpene, men det kommer mange muligheter her på Steemit @Meldesixym
Bare følg oss her på OBN så skal vi prøve å få holdt dere oppdatert

skrive tommy.png

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hehe, det er jo typisk da! Ting beveger seg ofte utrolig raskt i kryptoverden, så det gjelder å sjekke ofte for å gå med seg ting. Men det er ennå ikke for sent å selge SBD; prisen er fortsatt svært god!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63373.75
ETH 3170.63
USDT 1.00
SBD 3.88