You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - STEEMIT Academy - Issue 12

in #norway7 years ago

Jeg vil bare begynne med å si at jeg var en av de heldige som var raskt nok ute (og hadde nok Steem liggende) til å sikre meg en t-skjorte, og upvotekanon forrige uke, og jeg må si at den var knallgod!

Det ble utbetalt $105.31 på posten, hvordan da 75 % går til forfatter (ca. $79) som betydde 39.5 SBD + 7.9 SBD. Konverteringsraten på Steem:SBD ligger på rundt 1:1, så her fikk jeg godt mer enn jeg betalte for t-skjorten! (Tall er basert på at verdi på Steem lå på $5 ved utbetalingspunktet).

Poenget mitt er at ikke bare får jeg en t-skjorte, men jeg fikk også betalt for å kjøpe den, og hadde et ovetskudd på ca. 17 Steem. Snakk om en god handel!

Det blir spennende å se at dere holder deres første meetup, og jeg krysser fingrene for at jeg er heldig og rekker å få kjøpt en billett.

Mvh @valth

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59596.75
ETH 2659.83
USDT 1.00
SBD 2.45