You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - STEEMIT Academy - Issue 11

in #norway6 years ago (edited)

God kveld, @onebitnews! Jeg kunne gjerne tenke meg å bestille en t-skjorte i størrelse large, herremodell.

Jeg har en del tanker rundt dette med handel her på Steemit, da jeg tror det er et gigantisk potensiale her, men venter med å dele tanke mine rundt det til alle bestillingene er kommer frem, slik dere ønsker :)

Mvh @valth

Sort:  

Hei @Valth
Bestillingen din er godkjent for vi har riktig modell og str på lager.
Når du har overført 30 STEEM så bekrefter du dette i ett nytt svar til oss her tråden.

Husk å sende oss navn, adresse og poststed, dette kan gjøres skjult til vår lommebok ved å skrive i memo feltet, men husk på å sette inn dette tegnet # foran, uten mellomrom. Da blir det kun du og vi som ser navn, adresse og poststed.

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hei igjen, @onebitnews og @gyldenhorn.

Da er beløpet overført til lommeboken deres :)

Jeg er veldig glad for at jeg var tidlig nok ute til å skaffe meg en t-skjorte denne gangen, for jeg fikk aldri rotet meg til å prøve ut @babsboard når de (dere?) holdt på med dette. Vet du noe om det blir nye runder med @babsboard deals i fremtiden?

Mvh @valth

Hei igjen @Valth.
Vi ser at beløpet har kommet inn på vår konto så da kommer en t-skjorte i posten og Votekanonbåten skyter din vei.
vote.gif
Som ett svar på ditt spørsmål:
@Babsboard er ett firma som selger på Steemit, kun for STEEM elle SBD.
Vi i OBN har ikke innsyn i @Babsboard, men firmaet er eid av @Ramta Reddington og han er med i OBN.
Det vi vet er at @Ramta er en travel mann for tiden og har mannskaps mangel i @Babsboard. Når disse utfordringene er løst vil det helt sikkert komme slag fra @Babsboard igjen.

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Takk for det! Det føles herlig at kommentaren blir truffet av votekanonbåten :) Nå blir det spennende å sjekke postkassen de neste dagene.

Skjønner! Hadde en mistanke om at det var @ramta Reddington som sto bak, så derfor jeg tenkte at dere andre også kanskje var involvert i det prosjektet også. Uansett supert at dere fikk til dette samarbeidet for å få solgt noen t-skjorter her på @onebitnews. Jeg har som sagt angret på at jeg aldri fikk skaffet meg en da @babsboard solgte dem.

Mvh @valth

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63365.67
ETH 3398.62
USDT 1.00
SBD 2.44