You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Week 7

in #norway7 years ago

Hei, @driftnerd. Jeg mener ikke å motsi @gyldenhorn, da jeg er helt enig med han, men jeg tenkte likevel det er verdt å nevne at det er flere "tekniske analytikere" (altså de folka som poster grafer med prosjekteringer av hvor de tror verdien på ulik crypto går), som mener/tror at SBD kommer til å stige i verdi fremover.

Til tross for at den skal være bundet til $1USD er det ingenting som forhindrer den fra å ligge langt over der så lenge folk kjøper den, så selv om det fort kan skje at den faller ned til $1 igjen så er det ingen 100 % sikkerhet for at det skjer.

Ellers så er jeg helt enig i at det er best å kjøpe Steem for å powere den opp, da man både for langtidsinvestinger og høyere stemmeverdi samtidig! Tenkte det bare var verdt å nevne at det finnes de som tror annerledes om SBD.

Sort:  

Hei @Valth, det er ikke noe fasitsvar jeg har, kun mine personlige meninger.
Så ikke noe farlig å være uenig med dem :)
Jeg har også sett litt på det andre mener om at SBD kommer til å stige i verdi og ingen ting hadde gledet meg mer enn det. Jo høyerer SBD er i forhold til STEEM jo mer STEEM får vi ved salg av SBD.
Så slik ting er nå, håper jeg SBD blir mye høyere en STEEM en god stund til.
Men, ting skjer så fort her i kryptoverdenen at jeg ikke har lyst til å sitte på SBD for lenge da den kan synke og STEEM stige relativt fort.
Bare i natt/dag har SBD sunket betraktelig i forhold til STEEM. Men, den kan fort stige til det dobbelte igjen også og da har jeg tatt ett feil valg ved å kjøpe nå.
Så som sagt er dette kun mine tanker så alle må nok gjøre som de selv vil med tanke på kjøp og salg.
Men, takker så masse for at du deler dine tanker. Det er slik vi alle blir litt bedre her på platformen :)

bukk.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Ja, ikke sant. Det hadde vært veldig flott for oss som liker å lage innhold som SBD holdt seg høyt i verdi i lang tid da. Det er kun de som poster innhold her som får SBD, så det er jo en fin bonus til oss som lager innhold.

Eneste "problemet" jeg ser er at SBD er en nokså ubetydelig valuta; jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen ønsker å kjøpe den til nåværende pris. Eneste grunnen må vel være å tjene penger på en eventuell verdistigning.

Grunnen er skjeldenhet.
Er bare litt over 4 mill SBD i eksistens.

Jeg føler SBD blir som Steem Gold Bars. Fordiom det heter Steem Dollars betyr ikke det nødvendigvis det er en dollar.

Planen er nokk 1 USD - 1 SBD. Men når man ser på helheten er det sykt få Steem-Dollars. Noe jeg tror er grunnen til den massive veksten i pris.

Ja, det er jo et godt poeng. Det er jo mange flere STEEM tokens i omløp enn det er SBD i omløp. Det er vel mye enklere å presse prisen opp i taket når det er såpass få også.

Det stemmer 😉

Lett å manipulere slike små markeder. Men det er jo topp for oss som er her.

La foresten merke til noe Artig @valth vi har nøyaktig like mangen følgere hehe 😎🎉

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28