You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - JA, vi klarte det! - Issue 2

in #norway7 years ago (edited)

Hey! Godt du fortsatt står på!
En ting jeg har lurt på siden jeg signa opp, er hvorfor det ikke finnes støtte for .webm filer, mens gif er støttet. .Webm gir deg mulighet til å hoste filer i bedre kvalitet enn .gif med en mye lavere filstørrelse!



Dette er en .webm fil som har blitt gjort om til en gif(for å kunne hostes) så det blir litt som å spille av en vinyl med en boksåpner. Men den illustrerer kanskje poenget!;)

Sort:  

Hei @tryptameme

Beklager, dette må du spørre Steemit geniene på github om.
Det er visst der de samarbeider om utviklingen videre og drøfter spørsmål.

Alt jeg kan tilby er en sang fra hjembyen så du kan se hvor snille vi er:

Takk for svar uansett @ramta !
Har vært i Fredrikstad før jeg, det er en fin by! Fin video også! Ihvertfall bedre enn det min hjemby klarer å få til...

(sorry)
df8ce04c881bf2341da29d36427d430e.gif

Har du noen forslag til tags jeg kan bruke for å få oppmerksomheten deres i en post? Tenker alle som bruker platformen sikkert har noe de kan dele!

Takk for all hjelpen!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43