You are viewing a single comment's thread from:

RE: BB - BabsBoard - MegaDeal med CashBack!

in #norway7 years ago (edited)

Ågåta banen...... Jeg bestiller 10 stk med det samme. Vil betale i SBD som blir 193 Sånn jeg kan se..

Størelser og fasong velger jeg når jeg henter dem.
Mvh. Tommy

Sort:  

God kveld @TommyHansen

Jada, det skal du selvfølgelig få! :)
10 x T-skjorte er notert, og modell og str plukker du på kontoret, vi gir beskjed når de er på plass.
Med kursen i skrivende stund, skal du overføre 194 SBD til @BabsBoard

Takk for stor-handelen! ;)

Hilsen oss i @BabsBoard

Da har jeg overført 193 SBD som betaling for T-Skjortene. Oj, 194 SBD sier dere ja. Da får jeg overføre 1 SBD til da.
Mvh Tommy

den er grei vettu

Håper helga har startet bra @TommyHansen! :)

Jeg ser at den ustyrlige Cashback Kanonbåten har vært på besøk hos deg allerede også.. Lurer på om dette har litt med sjalusi overfor Upvote-Apparatet, så nå kjører vi rett og slett en test her!
Hva skjer når jeg sender Uppvote-Apparatet inn på banen der Cashback Kanonbåten allerede har vært??

  • Jeg sier bare; GOOD LUCK! :-D

Klem fra @Cemo

ådæven den var jaggu fin...............

Du har forsatt noen T-skjorter tilgode @TommyHansen

You have been flagged, likely because you are attempting to take advantage of the reward pool. Please see my daily post for more detailed reasoning. Thank you.

Cashback Kanonbåten har visst gått litt berserk mens vi på kontoret har hatt det travelt, så den har vært på besøk hos deg også

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66201.27
ETH 3279.18
USDT 1.00
SBD 2.70