Seriøst!? Kom igjen, vi er i 2018! (Norwegian text only)

in #norway7 years ago (edited)

Jeg slet med nattesøvnen i natt - frustrasjonen er til å ta og føle på, dette er på randen til krise!

Taco-fredag

Dette har jo blitt et begrep i Norge de siste årene. "Alle" i Norges langstrakte land sitter og knasker på taco, mens de ser på gullrekka på NRK + litt zapping til TV2. Og jeg tror at restene av både kjøttdeig, tacoskjell, lefser og pitabrød som ligger mellom tenna på Norges befolkning en fredagskveld kl 20:30, er mange ganger kilovekten av hva jeg tar i benkpress.

Med begrunnelsen på plass, så kan jeg presentere opphavet til min frustrasjon, i form av 1 bilde - screenshot fra min telefon:
wordfeud.png

Sort:  

PITA = Pain In The Ass? :)

Hahahaha! :)

Haha, jeg føler med deg @svein! Det er for dårlig at den ikke godtar pita som et ord i 2018!

Ja, ikke sant? Godt å høre at det ikke bare er meg ;)

Er vell lefse du må skrive da. Salatlefse

Har du fått bekreftet at dette blir godtatt i Wordfeud?

Nei. Hehe men spiller gjerne med deg. Hva heter kontoen din?

Nei, det der burde ikke vært lov... Ikke rart du ikke fikk sove!

Ikke sant?! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59234.78
ETH 2525.56
USDT 1.00
SBD 2.47