You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Your STEEM Magazine - Issue 12

in #norway7 years ago

Endelig magasintid!

Kaffekoppen er på plass, brillene på (eller linser da, hørtes litt kulere ut med briller), og kose-følelsen har begynt å vokse i kroppen som tilbringer 1/3 av livet i en kontorstol.

Kanskje det kan endre seg ved hjelp av Steem? Blir jo ganske optimistisk og glad når jeg hører at det har passert 700 000 brukere, og at profeter ser $17.5 om ca 4 måneder.

Det er ganske villt å tenke på at livet mitt, og ditt, kan endres radikalt, kun ved å bidra med innlegg og kommentarer på noe som allikevel interesserer oss!

Vi lever i en spennende tid!

Og en stor takk sendes til @onebitnews, for å både informere om hvordan steemit fungerer, samt å være rause med å dele ut "penger" til alle oss som følger dere.

Se denne snutten. Føler at den er en fin oppsummering på dette magasinet.
Floyd Mayweather er @onebitnews og "the people" er oss som følger @onebitnews

Sort:  

Hei @Svein
Det var jo ikke måte på å bli sammenlignet med selveste Mayweather. Vi har vel ett liiiite stykke igjen føler jeg, men nå har vi noe å strekke oss etter i vert fall :)

Jeg har satt meg ett mål i januar 2019, og det er å kunne komme ditt at jeg skal kunne ta ett valg på om jeg skal selge firmaet mitt og leve av Steemit. Det hadde vært utrolig gøy å resit på tur ett helt år med telt og sovepose for bare å fiske å fotografere :)
Så krysser fingra for ett 2018 med rakkettfart for STEEM og Steemit!

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59824.84
ETH 2666.86
USDT 1.00
SBD 2.48