You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vote Giveaway for some who deserve it 😉

in #norway7 years ago

Heisann! Interassant konsept du har her, og jeg prøver meg :)

I think my post about Norwegian nature is worth an upvote. The reason for this, is that it's important to promote Norway for what it is - beautiful and stunning nature.
This is my post: https://steemit.com/travel/@svein/hiking-in-norway-norwegian-nature-photos

Thanks / Takk :)
@svein

Sort:  

Heisann @svein kjekt du tok turen innom.

Takk for det, ja nå føler jeg det er på tide å gi noe tilbake til samfunnet som bygget meg.

Spennende og se det blir godt motatt.
Planen er og kjøre en slik dag i uka, der jeg donerer voter til folk som ikke blir så godt lagt merke til 😉👌

God jul & Godt Nyttår 🎉

Takk for det :)
God jul og godt nyttår til deg også! :)

Tusen Takk 🎉

Gratulerer @svein du er en av vinnerene. Du var eneste med link så de andre fikk hversin på comment 😉

Supert, tusen takk for det 😊

Bare hyggelig 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59836.36
ETH 2365.02
USDT 1.00
SBD 2.47