You are viewing a single comment's thread from:

RE: The first hike of 2018

in #norway7 years ago

Akkurat det der er noe jeg også har tenkt på å gjøre, men har enda ikke fått fingeren ut! Det er jo så herlig å komme seg ut i vinterlandskapet, sette opp telt og fyre opp et bål.

Ser virkelig ut som dere hadde en fin tur :)

Bildene var iallefall gode nok til å vekke eventyrlysten i meg igjen!

Sort:  

Hei @Svein

Turen var kjempe fint den og hyggelig at bildene mine veket litt eventyrlyst i vert fall :)
For meg er det å komme seg ut noen dager super rekreasjon. Kjenner at skuldrene faller på plass så fort bilen er parkert og sekken er på ryggen!
Bare til å komme seg ut. @Erlendgroseth og jeg tar gjerne med oss nye på tur :)

Mvh
@Gyldenhorn

Ja, en tur ut i skauen er medisin for både kropp og sjel! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58884.60
ETH 2504.97
USDT 1.00
SBD 2.45