You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Your STEEM Magazine - Issue 16

in #norway6 years ago

Yes, gleder meg til å ta fatt på denne utgaven av One Bit News. Garasjesalg-ideen er bare helt konge synes jeg. Tror jeg må gå igjennom kjelleren min og se om det er noe som kan selges der. Synd at jeg bor så langt unna Fredrikstad, ellers hadde jeg garantert vært med på meetup.

Sort:  

Hei @Susanne
Hyggelig å høre at du gleder deg til å lese magasinet denne uke også. Godt å ha med dere alle fra uke til uke.

Vi kan også nevne at vi er ganske så fornøyde med ideen om garasjeslag. Dette er nok noe som kommer til å være med oss i tiden fremover og vi er veldig spente på hva du kommer med. Regner med du har funnet noe du ikke har bruk for lengre siden du nå er så flink og er i full gang med oppusingsprosjektet av huset ditt.

Neste gang vi har meet-up får du prøve å legge turen om Fredrisktad hvis du har noe arbeid på Østlandet.

Ha en fantastisk uke!!!
glede.jpg
Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85