You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Your STEEM Magazine - Issue 10

in #norway7 years ago

Så godt å se at dere ikke er helt satt ut av sykdom! Og gratulerer med den tiende utgaven. Dere er flinke. Jeg gleder meg til å lese om fremtidens jobber. Dette er noe jeg er over gjennomsnittet opptatt av!

Steem on, gutta!

Forresten... Hvordan blir det egentligt oppfattet å bruke GIFS her på Steemit? Forstyrrende? Spammete? Plagsomt? Barnslig?
Er det bedre å bare bruke et bilde?

Sort:  

Hei @Susanne

Den Steemit capsen din er noe jeg virkelig liker. Smiler og ler hver gang jeg ser bilde av deg med den fine capsen........

Å bruke gif er en uttrykksform som alt annet. Blir det gjort bra kan det jo være noe som hever kommentaren. Andre ganger kan det brukes for å vise hvordan noe blir utført i en oppskrift for eksempel.


I mange sammenhenger er et bilde en bedre uttrykksform og gir ofte mer ro til leseren. En video eller filmsnut fra mobilen er jo et annet alternativ som man heller ikke skal glemme. Uansett vil jeg si at en av alternativene gjort riktig gir mer liv kommentaren. Bare tekst kan fort bli kjedelig. Spesielt dersom teksten blir veldig lang og det man ville si kunne forkortes ved hjelp av bilde, gif eller en filmsnut.

Jeg liker deg her på Steemit @Susanne

Hei @Susanne
Jeg har ikke helt klart å bli enig med meg selv om jeg liker gif eller ikke. Noen ganger passer den veldig godt inn, andre ganger virker det som jeg skal få ett epeleptisk anfall når jeg kikker på dem.....
Hvis man ikke har alt for mye farger og styr som hopper rundt er det i grunne ok tenker jeg, man kan jo ikke være helt sort/hvit på saken :)

Ellers skal vi Steeme på som bare det :)
black and white.jpg
Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Personlig synes jeg jeg det er bedre med statiske bilder, med mindre det skal eksemplifiseres en spesiell reaksjon eller humør.

Men det er meg, og min mening. Hadde alle bare vært som meg!

7zz8g.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58503.45
ETH 2594.59
USDT 1.00
SBD 2.45