Middle Class Suburbia In Norway

in #norway7 years ago

How does a middle class suburb in Norway looks like? Lets have a look


Suburb: Ganddal in Sandnes , Norway


Thanks for watching my video. 



Support me at PATREON : http://www.patreon.com/steffenengman


My web is http://steffenengman.com


Facebook: www.facebook.com/steffen.engman

Instagram: www.instagram.com/steffennorge

Sort:  

vurder å få deg en gimbal til cameraet ditt hvis du liker å filme. jeg klarte ikke se hele filmen for det var for mye risting, mulig det bare er meg som begynner å bli gammel, men tenkte det var et greit tips å gi til en som liker å filme :)
ellers bra dokumentert! stå på!

@flatman Jeg skjønner deg godt. Faktum er denne videoen er snart 2 år gammel, og jeg har siden den tid vesentlig oppgradert video utstyret mitt, ta gjerne en titt på noen av mine andre videoer :) Takk likevel, setter pris på kommentar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59531.52
ETH 2678.46
USDT 1.00
SBD 2.43