Nordmenn på Steemit

in #norway7 years ago (edited)

Det hadde vært interessant å få et visst inntrykk av hvor mange nordmenn det er her på Steemit. Kunne tatt utgangspunkt i "norway"-taggen, men den lister opp endel turister også, så tror ikke den gir et så godt bilde.

Jeg tar meg friheten til å tagge de nordmenne jeg kjenner til. Skulle noen ønske å bli fjernet er det bare å be om de i en kommentar (og slette kommentaren så snart jeg har fjernet vedkommende). Er det noen flere dere kommer over, eller ønsker å tagge dere selv, er dere hjertelig velkommen til å gjøre det i kommentarfeltet. Jeg legger til folk der selv etter hvert som jeg kommer over noen.

Når Steemit etterhvert får en mer brukerstyrt oversikt over kategorier/grupper (a la f.eks. Reddit) kan vi jo som ønsker det heller melde oss inn der, i en type "Nordmenn på Steemit"-gruppe.

Anyway, with no further ado, her er er de jeg kjenner til av nordmenn for øyeblikket: @adventureevryday, @camilla, @jannehansen, @ramta, @janusface, @joklahoma, @flatman, @helle, @cemo, @shockwave, @vannfrik, @nippel66, @nomad88, @tryptameme , @sortna , @konglepanda , @richart , @artofflow , @jarikfred , @worldas.one , @brakan, @xtetrahedron, @rymlen, @marehalm, @karja, @norwegiansteem


Bilde hentet herfra

Sort:  

Har lagt til noen flere nå, så nå er vi oppe i 23 personer på lista. Det virket helt skrapet for nordmenn her da jeg startet på dette i går, men plutselig har vi en liten håndfull.

@marehalm , hun har ikke kommet igang enda med å poste tung, det kommer nok snart.

@karja er og en kar fra nord

Fint, legger de til i listen.

Så det finnes en tag "norge" (https://steemit.com/created/norge) som noen har bruk. Mulig vi finner noen flere der.

@tryptameme , @sortna , @konglepanda , @richart , @artofflow , @jarikfred , @worldas.one , @brakan


De er alle Norske venner av meg som er på Steemit :)

Supert! Listen begynner allerede å bli vesentlig lengre.

Ikke glem meg også på lista da ( @xtetrahedron ) ^_^

Godt observert, hadde visst glemt å ta med deg. Har lagt til deg og alle de overnevnte i listen.

Da er det hittil 13 nordmenn i listen over.

blir spennende å se hvor mange av oss nordmenn du finner :)

Se der ja, der var det en til.

Kjenner du til noen flere må du gjerne tipse de om posten her.

@shockwave @vannfrik @nippel66 @nomad88 er de jeg kommer på nå. nevnte det for @shockwave når han var innom, men ser ut som han har glemt d

Der var det flere jeg ikke hadde fått med meg ser det ut til. Legger de til i listen.

Bare å legge til meg 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62260.20
ETH 2431.98
USDT 1.00
SBD 2.64